Konferencja odbędzie się w Auli I w nowo powstałym budynku „C” Szkoły Głównej Handlowej przy al. Niepodległości 128 (róg ul. Madalińskiego).
Tegoroczna konferencja poruszać będzie kwestię rosnącej roli kapitału intelektualnego w dzisiejszym świecie.
Przedsiębiorstwa kierujące się strategią rozwoju, pragnące pomnażać zyski zwracają coraz więcej uwagi na rolę kapitału intelektualnego. Koniecznością jest coraz szybsze reagowanie na zmieniające się trendy rynkowe oraz potrzeby klienta. Niezbędne stało się sprawne zarządzanie czasem i przepływem informacji. Przedsiębiorstwa zrozumiały, iż ich przewaga konkurencyjna opiera się na sile kapitału intelektualnego pracowników a co za tym idzie, na jego efektywnym zarządzaniu.
Wykład inauguracyjny wygłosi Marek Zuber – ekonomista i analityk rynków finansowych.
Program konferencji:
11:00 – 12:00 Wykład inauguracyjny Marka Zubera – Rola wiedzy na rynkach kapitałowych.
12:00 – 13:00 Joanna Jakubczyk z firmy Deloitte – Wiedza jako przewaga konkurencyjna firm konsultingowych.
13:00 – 14:00 Marek Kapuściński, prezes Procter & Gamble – Znaczenie wiedzy dla firmy typu FMCG.
Konferencja: „Wiedza – przewaga konkurencyjna”
13 listopada 2007
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Aula I Budynek „C”
Al. Niepodległości 128
Więcej informacji na stronie SKNKIP