Archiwa tagu: strategia

Wiedza – przewaga konkurencyjna

Konferencja odbędzie się w Auli I w nowo powstałym budynku „C” Szkoły Głównej Handlowej przy al. Niepodległości 128 (róg ul. Madalińskiego).

Tegoroczna konferencja poruszać będzie kwestię rosnącej roli kapitału intelektualnego w dzisiejszym świecie.

Przedsiębiorstwa kierujące się strategią rozwoju, pragnące pomnażać zyski zwracają coraz więcej uwagi na rolę kapitału intelektualnego. Koniecznością jest coraz szybsze reagowanie na zmieniające się trendy rynkowe oraz potrzeby klienta. Niezbędne stało się sprawne zarządzanie czasem i przepływem informacji. Przedsiębiorstwa zrozumiały, iż ich przewaga konkurencyjna opiera się na sile kapitału intelektualnego pracowników a co za tym idzie, na jego efektywnym zarządzaniu. Czytaj dalej

Krótka historia o tym, o czym jest strategia

Pamiętam pewną konferencję – spotkanie z doświadczonymi businesswoman, gdzie swego czasu przedstawiałem swoją agencję marketingową. Firma była wtedy bardzo młoda, a ja wybrałem niefortunną strategię przedstawienia jej.

Usiadłem na samym początku stołu w kształcie podkowy, co spowodowało, że prezentowałem firmę jako ostatni. Miałem prezentację przygotowaną na maksymalnie 5 minut – prawda jest taka, że powinna trwać dwie minuty. Mimo to, wszyscy rozwlekali się niemiłosiernie, opowiadając o swoich firmach, produktach i usługach. To spowodowało, że popełniłem błąd. Czytaj dalej